HTML

Németországi kiküldetésem

Friss topikok

  • Nagyi51: Péterke!!! Nagyon boldog születésnapot kívánunk Neked!!! Szeretettel: Erzsi nénéd és a többiek. (2011.12.07. 21:55) 25. nap, szerda
  • mizutani: Gracc! Ügyes vagy Petikém! :) (2011.11.29. 22:00) 17. nap, harmadik melósnap
  • mizutani: 8.00 munka és fél óra "ebédszünet"? Az nem hangzik vészesen (2011.11.24. 20:44) 11. nap, Rastatt
  • Nagyi51: Helló Petikém! Jó a szerkód! Tiszta forma1!! Azt a wifit nem tudják neked megcsinálni? Puszi! Andi (2011.11.23. 19:24) 10. nap, Rastatt

Címkék

21. nap, szombat

2011.12.03. 08:28 peterfoth

Ismételten szép napot,illetőleg jóreggelt kÍvánok minden Kedves Olvasómnak!
Itt és most szeretnék elnézést kérni, hogy nem adtam életjelet minden nap,de mint írtam valamelyik nap hihetetlenül fárasztó a reggeli
4 órai kránkelés, és a napi fél 3 ig tartómeló, deremélhetőleg ez csak most azelső hétenvan így amígbele nem rázódunkaz állandó körforgásba.
Bár mirelassan a héten, vagyis a hétvégére megtanultuk péntek felé, hogy a délelőttös műszaknak mikor van a négy szünetje, addigra hétfőtől már
délutános műszakos leszek, délután fél 3 tól este 10:55 ig!
Na mindegy! A lényeg a melózás, és most elnézést aki nem erre kíváncsi,demivel nagyon már nem történik velünk így leírom pár mondatban a teendőimet!
Az eddigi munkanapjaim úgy teltek el, hogy ... a délelőttös műszakban 4, a délutánosban azthiszem öt munkaközi szünet van, amit kötelező kihasználni,
mert adiig aszalag megáll, nem megy tovább! Így ekkor lehet a kisebb-nagyobb (10-35perces) szünetekben a kisebb-nagyobbbajainkat elintézni! A napojaim betanulással kezdődtek,
ami annyitjelent, hogy szerencsésebb esetben egy német, vagy az én esetemben egy németül jól beszélő francia munkás,vagy szerencsétlenebbesetben egy magyar kollégatanít be. Azért
szerencsésebb a német, mert bár a magyar kollégával talán jobban megértetjük magunkat, deaddig a német kolléga csk a feladatot magyarázza,míg a magyarra más témákatis felhozván,
persze jót akarva, szóvalelvonja afigyelmemet az aktuális munkafázisról! Ez trat, mármint a betanulás tart bonyolultabb, összetettebb fázisnál, taktusnál délig, egyszerűbbnél,
mint pénteken ott csak másfél óra hosszáig! A betanulás után meg az előző napokban tanult taktusokat a szünetekben váltva,forogva kell ujabb, és ujabb taktushelyre menve,az előző kolléga
éppenotthagyott munkafázisáta következő autóval folytatni, persze ezt egy-kettő-vagy három órás betanulás utánmár egyedül,segÍtség és felügyelet nélkül csinálni, amiegyes taktusoknál
nagyon húzós, nehogy elmenjen az autó az adott (2perc) időn, taktusidőn belül! Hát mit ne mondjak, valahol vért izzadva sikerült aszintidőnbelülbefejeznem egyesautót,más taktusnál meg
majd eluntam magam, de ez hadititok, pszt! :)
Utánaszámolva pénteken volt a hatodikmunkanapunk, és mindennapegy ujat tanulva kiszámolható, hogy már hattaktust tudok önállóan végezni, az azt hiszem 20ból, és Kecsón mindösszesen 2őt várnak el!!!
Végül s a németeket megértem, hogynyomják a betanítást,mert a cégnek csupán ötödannyifizetségbekerül amagyar munkás, viszont ugyanannyi (vagy jóval több!!!) erőbefektetés: 100%os,
és ugyanannyi felelősség: 100%os terheli a magyar betanított melóst!
És ez itt a szombat reggelinapomonütközött ki, hogya gyors sietség, hogy megfeleljünk a taktidőnek,amiegy egy autóra ivanszabva hogyvégezzünk vele,szóval hogyazonbelüllegyünk eléggé oda kell
magunkat rakni, és az ujjaim a sok bepattintástól már fájnak, de talána  mostani két nap, a hétvégén elég lesz a regenerálódásra!
Jah, hogy mi az a hat taktus? Röviden ilyeneket kell csinálni. Van egyami aközponti vezérlőszámítógépegység, egyfekete doboz, 3 sima csvarral plusz két batát nyomatékkulcccsal kell rögzíteni, plusz 3 bepattintós érintkező
 az anyósülés lábánál, van egy baloldali tető vonalnál kábelezés a hátső csomagtartóajtóig, kábé 15pattintás,van egy motorházba történő fékrásegítő szerkezetbeszerelés,3csavar,plusz 2 fékcsőbepattintás +4 csavarozás,vanegy
kábelköteg a csomagtartóajtóvál 3 pici résenbefűzni, ésa védő cipzáros "ruhakígyóból" (ami 2 métez zipzárolt) kicsomagolni, ésvanegy csomagtartóvédó alváz ragasztás 4 db párnás-ragacsos "matrica"!
Azt hiszem legyen ennyi elég, mivel nem tudom mindennek a pontos nevét, meg nagyon nem is hiszem, hogy mindenkit nagyon érdekelne!
A mai napiprogramunkpedig szerintem egy jó adag csavargás leszdélután, elmegyünk szétnézni a LIDLbe, meg este sötétbea kivilágított vásárt megnézzük még egyszer!
Persze ha addig valamennyire kipihenem magam, mert most korán keltem, megyek le netezni a társalgóba,felrepítem asoraim, mert atöbbiek alszanak, és hakésőbbmennék le, akkor szerintem többenvannak lennt netezni, és akkornagyon lelassula rendszer! :(
Ezvan!
Időjárás teljesen jóerre, eső amióta kinnt vagyunk csak tegnap este volt egy kicsi,a hőmérséklet, meg a gyári teljesÍtménykijelzőn állítólag délután 2 kor +14fok !!!
Egészségilg megyvagyok,csak mondom az ujjaim fájnak kicsit, denem vészes! Jah,meg a derekam a sok hajlongástól, mert bár a kocsi fel, le mozog azadotttaktusnak köszönhetően, hogy hogyan kényelmesebb adolgozónak, de mi ujak, ohgyle ne maradjunk, már például lennt elkezdjülataktust, hogy
időben végezzünk afeladattal, magyarul jóval előbb,mielött a kocsi autómatikusan a derekunkhoz "igazodna"!
Na megyek fellövöm ezt a mai olvasnivalót!
További szép hétvégét mindenkinek, üdvözlettel!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rastatt.blog.hu/api/trackback/id/tr63433225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása